Social media marketing

Social media marketing

Social Media zijn tegenwoordig niet meer weg te denken uit het dagelijks leven. Social media marketing is daarom een essentieel element van een goede marketingstrategie. Via social media platforms kunnen potentiële klanten worden bereikt en kan een groter publiek worden opgebouwd. Door social media kan een ondernemer direct contact hebben met nieuwe- en bestaande klanten. Het gebruik van social media marketing kent eindeloos veel voordelen voor ondernemers. Maar hoe kan een ondernemer social media marketing het beste inzetten? Social media kan een tijdrovende taak zijn, daarom is het verstandig van te voren te bepalen hoe social media het best ingezet kan worden. Op deze manier kan social media marketing van grote toegevoegde waarde zijn voor een onderneming.

Wat is social media marketing?

Social media marketing biedt veel mogelijkheden voor een bedrijf. Door social media marketing in te zetten kan een onderneming onder andere zijn merk promoten en nieuwe en bestaande klanten bereiken, ook wel de doelgroep. Ruim 86% van de Nederlandse bevolking is namelijk actief op social media. Het inzetten van social media marketing is tegenwoordig essentieel, klanten zijn immers online te vinden. Een campagne op social media kan zich snel verspreiden en vergroot dus het bereik van een onderneming. Sociale media zijn marketing middelen die worden ingezet om (marketing)doelstellingen te bereiken. Het unieke aan social media marketing is dat er een echte connectie kan worden aangegaan met de (potentiële) klanten, het is een dialoog. In tegenstelling tot ander marketingmiddelen, die voornamelijk bestaan uit enkel het zenden van een boodschap.

Voordelen social media marketing

  • Interactie met de doelgroep
  • Lage kosten
  • Groot bereik
  • Meetbaar
  • Makkelijk informatie delen
  • Gefocust op mobiel gebruik
  • Goed voor zoekmachine marketing
  • Versterkt de merkidentiteit
  • Verhoogt het aantal websitebezoekers
  • Vergroten van de online aanwezigheid

Beginnen met social media voor een bedrijf

Voor een onderneming is het tegenwoordig essentieel om social media in te zetten als marketing middel. Maar hoe? Het is van belang van te voren te bepalen wat het doel is van social media voor het bedrijf. Social media kan namelijk voor verschillende functies worden ingezet. Om social media op de juiste manier in te zetten en geen tijd te verliezen is het daarom verstandig dit vooraf te bepalen.

Social media kan onder andere de volgende functies hebben:

Het bepalen van het belang van sociale media voor een bedrijf is het fundament van de social media strategie. 


Een social media strategie

Er zij veel verschillende social media kanalen en niet ieder kanaal past bij een doelgroep en doel. Om een social media strategie overzichtelijk te maken, kan deze in 6 stappen worden onderverdeeld.

Stappenplan social media strategie

Gedurende het bepalen van de 6 stappen, kan het ook van toegevoegde waarde zijn om te kijken wat concurrenten precies doen. Op welke kanalen is de concurrentie actief? Wat voor soort content publiceren concurrenten?

1. Social media doelen

Door ‘gewoon maar even’ content te posten, zal social media geen succes opleveren. Het is van belang dat de geplaatste content gekoppeld is aan bedrijfsdoelen en past bij het gekozen kanaal.

Naamsbekendheid vergroten

Door middel van social media kan een bedrijf zijn naamsbekendheid, ook wel merkbekendheid, vergroten voor de doelgroep. Dit kan worden gemeten door middel van verschillende KPI’s op social media, zoals bereik of het aantal vertoningen.

Websitebezoekers verhogen

Door middel van social media posts kan een bedrijf volgers leiden naar de website. Een volger wordt dan omgezet in een betalende bezoeker. Dit kan bijvoorbeeld worden gemeten door het aantal kliks op de link in de post. Daarnaast kan dit ook via Google Analytics op verschillende manieren worden gemeten.

Directe verkoop

Een doel kan ook directe verkoop zijn. Dit zijn betalende klanten die voortkomen uit de social media-activiteiten. Indien Google Analytics goed is ingesteld, kan worden gemeten hoeveel betalende klanten uit bijvoorbeeld social media posts zijn verkregen. Hiervoor kan ook het conversie ratio als KPI worden gebruikt.

Conversie = bereik van het bericht / aantal transacties * 100%

Klantenservice verbeteren

Door beschikbaar te zijn op social media, kunnen klanten gemakkelijk contact opnemen voor een vraag, suggestie of klacht. Uiteraard is het doel de klant correct te helpen. Reactietijd is in dit geval bijvoorbeeld een mogelijke KPI. Een snelle reactietijd verhoogt namelijk de klanttevredenheid.

Vraag creëren naar een product

Door middel van social media kan vraag naar een product worden gecreëerd. Door inspirerende of informatieve content worden mensen enthousiast. Hiervoor kan ook gebruik worden gemaakt van influencers. Dit kan gemeten worden door bijvoorbeeld het aantal kliks of door reacties en vind-ik-leuks van klanten.

Leads genereren

Leads genereren is het verkrijgen van e-mailadressen van (potentiële) klanten. Doordat een klant dit zelf invult is dit ook wel een ‘warme’ lead. De klant geeft namelijk zelf aan interesse te hebben. Door vervolgens de klant met bijvoorbeeld e-mailmarketing verder door customer journey te leiden, zal het uiteindelijk tot aankoop leiden. Leads kan worden gemeten door het aantal ingevulde e-mailadressen.

Samenwerkingen opzetten

Het opzetten van een samenwerkingen met influencers kan veel mogelijkheden bieden. Influencers hebben een grote achterban en volgers zien hen als een voorbeeld. Dit kan tevens helpen om de social media kanalen van het bedrijf te laten groeien.

2. KPI’s voor een social media strategie

De hiervoor gegeven doelen zijn meer overkoepelend voor de hele organisatie. Uiteraard is het ook van belang om KPI’s voor de social media kanalen op te stellen. Denk aan betrokkenheid (engagement) en bewustzijn (awareness). Bedrijven kunnen dankzij KPI, content of specifieke elementen van social media monitoren en bijsturen.

Voorbeelden van betrokkenheid (engagement).

Betrokkenheid

Betrokkenheid, ook wel engagement, kan op verschillende manieren worden gemeten. Sociale kanalen geven hierover veel informatie vrij, waardoor deze statistieken makkelijk gemonitord kunnen worden.

Bewustzijn

Bewustzijn, ook wel awareness of merkbekendheid is de zichtbaarheid van het bedrijf op een social media platform. De beste manieren om dit te monitoren zijn:

Aantal volgers

Hoe meer volgers, hoe meer mensen er worden bereikt met Social media posts. Het aantal volgers heeft ook te maken met naamsbekendheid en loyale klanten. Tevens zijn trouwe volgers het meest waardevol. Zij zijn eerder geneigd berichten te liken en delen, wat ervoor kan zorgen dat berichten viral gaan.

Nadat de KPI’s zijn gekozen en de doelen zijn vastgesteld, kan de doelgroep worden bepaald.

3. De doelgroep bepalen

Misschien is de doelgroep al bepaald in het marketingplan. Het is in ieder geval van belang de doelgroep goed in kaar te brengen. Informatie over interesse, gedrag en kenmerken zijn bijvoorbeeld erg belangrijk voor het creëren van passende content. Hiervoor kan tevens een persona worden gecreëerd. Dit zijn fictieve ideale klanten. Tevens kan een bedrijf verschillende doelgroepen hebben.

Illustartie van doelgroeponderzoek

Omschrijf kenmerken van de doelgroep(en)

Omschrijf de klant zo gedetailleerd mogelijk. Hierdoor leert een onderneming de doelgroep kennen. Uiteraard hoeft niet alle informatie voor ieder bedrijf relevant te zijn.

Leeftijd: Omschrijf in welke leeftijdsgroep de klanten vallen.

Gender: Omschrijf de gender identiteit van de ideale klant. Houdt tevens rekening met de gebruiker en de koper. Voorbeeld: een moeder koopt de sokken die haar zoon draagt.

Locatie: Woont de doelgroep in een bepaalde regio? Dit kan een land zijn, maar ook een specifieke provincie of plaats(en).

Inkomen: Wat is het gemiddelde inkomen van de doelgroep? Dit heeft namelijk impact op hun betalingsbereidheid en prijsbewustzijn.

Beroep of branche: Heeft de klant een specifiek beroep of werkt hij/ zij in een bepaalde branche? En is dit van belang voor de doelgroep bepaling.

Interesses: Onderzoek en omschrijf de interesses en hobby’s van de doelgroep. Wat is hun passie? Deze informatie is essentieel voor het bedenken van relevante content voor de doelgroep.

Relatiestatus: Is de doelgroep getrouwd, single of aan bijvoorbeeld aan het daten? Dit kan ook impact hebben op bepaalde aankopen.

Technologie: Welke apparaten gebruikt de doelgroep het meest? Hier kan content namelijk op aangepast worden.

Websites/apps: Omschrijf apps en websites die de doelgroep gebruikt. Welke apps en websites gebruiken zij het meest frequent?

Behoeftes: Om welke reden koopt de klant? Waar heeft hij behoefte aan?

Het probleem: Welk probleem heeft de klant dat het product oplost?

Koopgedrag: Waarom zal een klant kopen en wat doet de klant twijfelen aan het product?

Extra informatie: Mogelijk is er nog andere waardevolle informatie voor een persona/ de doelgroepomschrijving.

Op basis van deze informatie kan een persona worden gecreëerd. Uiteraard kan een onderneming verschillende specifieke doelgroepen hebben. Per specifieke doelgroep kan een persona gecreëerd worden.

Voorbeeld persona (ijkpersoon)

4. Verschillende social media kanalen inzetten

Er zijn veel verschillende social media kanalen. Maar voor succesvolle social media marketing is er een belangrijke vraag. “Wat zijn de social media netwerken die de doelgroep gebruikt?” Waar zijn de potentiële klanten te vinden? De meest populaire kanalen zijn Facebook, Instagram, LinkedIn, YouTube, Twitter, TikTok en Pinterest. Steeds meer bedrijven gaan zich daarom richten op deze platformen. Uit het doelgroep onderzoek zal verder blijken op welke kanalen de doelgroep voornamelijk actief is. Daarnaast is het belangrijk te bepalen welke social media platformen bij een bedrijf passen.

Facebook

Facebook is een populair social media platform. Het heeft ruim 10,3 miljoen gebruikers in Nederland. Echter, is de populariteit van het kanaal wel afgenomen, met name onder de jongeren. Desalniettemin heeft bijna 40% van de Nederlandse bevolking Facebook wat resulteert in een grote diversiteit van gebruikers.

Het zakelijk inzetten van Facebook biedt veel mogelijkheden. Facebook heeft de afgelopen jaren flink aan de weg getimmerd voor het zakelijke gedeelte in het platform. Er zijn veel mogelijkheden voor advertenties, ook wel social media advertising. Zo weet Facebook adequate suggesties te geven voor een passende doelgroep voor advertenties. Tevens biedt het zakelijk gezien veel mogelijkheden wat betreft het inrichten van klantenservice en reviews.

Logo facebook

Instagram

Instagram heeft circa 6,6 miljoen Nederlandse gebruikers en groeit in tegenstelling tot Facebook nog erg in het aantal gebruikers. Echter, zijn de gebruikers wel anders dan op Facebook. 50% van de gebruikers is namelijk onder de 35 jaar oud.

Met Instagram is het gemakkelijker een groter bereik te creëren dan met Facebook. Door gebruik te maken van de juiste hashtags en content, kan een bericht zich als een olievlek verspreiden. Instagram is momenteel aan het concurreren met TikTok, door een meer video-first platform te worden. Door Instagram Reels vergroot het bereik van een bericht momenteel aanzienlijk, waardoor relatief gemakkelijk nieuwe volgers worden verkregen. Daarnaast is het voor een bedrijf makkelijk producten toe te voegen aan Instagram, het heeft namelijk een shop functie.

Logo instagram
Shop-functie van Instagram

LinkedIn

LinkedIn is het meest zakelijke social media kanaal. De doelgroep is het het bedrijfsleven. LinkedIn is het meest belangrijk voor bedrijven in de B2B markt. Maar ook in de B2C markt is LinkedIn een waardevol social media platform. LinkedIn heeft ruim 5 miljoen Nederlandse gebruikers.

Maar waarvoor kan LinkedIn worden ingezet? LinkedIn is het platform om te netwerken, personeel te werven en kansen in een de markt te herkennen. Zowel een persoonlijk profiel als een bedrijfsprofiel zijn van toegevoegde waarde voor een bedrijf. Doordat LinkedIn een zakelijk platform is, moet hiervoor wel speciale content worden gecreëerd. Niet alle content is namelijk relevant voor dit kanaal gezien de zakelijke aard van het platform.

Logo LinkedIn

TikTok

Ook op TikTok is een specifiekere doelgroep actief. Dit relatief nieuwe social media platform groeit hard. Momenteel is voornamelijk generatie Z actief op dit platform, zij zijn geboren tussen 1996 en 2015. Uit onderzoek blijkt zelfs dat 40% van generatie Z, TikTok als zoekmachine gebruikt. TikTok is een platform waarop relatief korte video’s geplaatst kunnen worden.

Het krachtige algoritme van TikTok zorgt ervoor dat de gebruikers vooral gebruikmaken van de zogenaamde ForYou page. Hierdoor krijgt de doelgroep content te zien die zij mogelijk interessant vinden. Indien een bedrijf generatie Z als doelgroep heeft, kan TikTok niet ontbreken in het social media marketing plan.

Logo tiktok

Pinterest

Pinterest is vaak een vergeten social media kanaal, ondanks de kracht van het platform. Het social media kanaal heeft in Nederland circa 4,2 miljoen gebruikers. De essentie van het platform is niet zo zeer het volgen van bekenden, maar het op doen van inspiratie. Het is een combinatie van een zoekmachine en social media kanaal. Waarom het inzetten van Pinterest zeker de moeite waard is? Gebruikers van dit platform hebben een relatief hoge koop intentie in vergelijking tot ander social media kanalen.

Ruim 70% van de gebruikers op dit platform is een vrouw met een hoge koop intentie. Echter, is het platform niet voor ieder merk geschikt. Maar voor wat voor bedrijf is Pinterest dan geschikt? Vooral voor huisinrichting, denk hierbij ook aan bijvoorbeeld vloeren en tuininrichting. Daarnaast is het ook een waardevol platform voor de fashion industrie. Op Pinterest kan gemakkelijk worden gelinkt naar een product. Daarnaast is het ook mogelijk een bericht te promoten. Voor Pinterest is het ook erg belangrijk dat de content aantrekkelijk is.

Logo pinterest

YouTube

YouTube is een razend populair platform. Het is zelfs de op één na meest bezochte website ter wereld. In Nederland heeft YouTube 2,8 miljoen gebruikers per dag en totaal 9,3 miljoen gebruikers. 

Een bedrijf kan YouTube voor verschillende doeleinden gebruiken. YouTube kan ingezet worden voor een bedrijfsvideo, uitleg over producten, Do-It-Yourself video’s, inspirerende video’s. Daarnaast is social advertising ook mogelijk op YouTube. Advertenties kunnen op verschillende plekken in YouTube worden geplaatst. 

Er passen altijd meerdere kanalen bij een doelgroep. Er hoeven niet totaal verschillende posts voor de verschillende sociale netwerken te worden gecreëerd, maar er dient wel onderscheid gemaakt te worden. 

Logo YouTube

5. Contentmix

Nadat de doelgroep en de passende kanalen zijn bepaald, kan de soort content worden vastgesteld. Het creëren van nieuwe content kan soms lastig zijn, maar door een contentmix vast te stellen is er sturing voor het blijven creëren van interessante berichten. Voor elke doelgroep en kanaal zal namelijk andere content moeten worden gemaakt. Om het overzichtelijk te maken zijn er 6 verschillende soorten content uitgelegd. 

Entertainment

Entertainende content boekt over het algemeen goede resultaten op sociale media. Met entertainende content wordt de doelgroep vermaakt. Maar wat is entertainende content precies? Denk hierbij aan leuke throwbacks, grapjes, win acties, puzzels en comics. Uit onderzoek blijkt echter wel, dat dit voor een merk het minste oplevert. Maar voor het verkrijgen van volgers en diversiteit aan content is entertainende content erg belangrijk.

Inspiratie

Met inspirerende content kan een bedrijf de doelgroep inspireren. Post bijvoorbeeld de mooie afbeeldingen, de laatste ontwikkelingen, leerzame feitjes, quotes en succesverhalen. 

Educatie

Content kan ook educatief zijn. Momenteel is er een life-long-learing samenleving. Mensen houden van nieuwe dingen leren. Maar wat zijn voorbeelden van educatieve posts? Denk aan onderzoeken, informatieve bronnen, antwoorden op veelgestelde vragen (FAQ’s), leuke tips en interessante artikelen.

Conversatie

Ga een gesprek aan met de doelgroep. Wat speelt er momenteel binnen de doelgroep? Door een gesprek te voeren voelt de doelgroep zich betrokken, wat de loyaliteit van de klant verhoogt. Plaats hiervoor bijvoorbeeld een poll of een stelling om een discussie tot gang te brengen. 

Tip: Een poll of vraagsticker op Instagram verhoogt de interactie en het engagement van volgers, waardoor het algoritme van Instagram een account meer gaat pushen.

Connectie

Is het doel een band op te bouwen met de doelgroep? Dan kan connectie content niet ontbreken. Geef bijvoorbeeld een kijkje achter de schermen, laat volgers kennis te laten maken met medewerkers en deel reviews van producten. Connectie content wordt veel gebruikt voor B2B bedrijven, ook als employeer branding. 

Promotie

De laatste soort content is promotie. Hierbij worden producten of diensten gepromoot. Pas op dat het posten van promotie niet de overhand heeft van de contentmix. Dat heeft namelijk een negatieve impact op de prestaties van sociale media kanalen. Voorbeelden van promotie content zijn het presenteren van producten, webinars, acties en services. 

Voor succesvolle social media marketing is het van belang de juiste content te matchen aan de doelgroep en social media kanalen. 

User generated content 

User generated content (USG) is content gemaakt en gepost door het publiek. Mensen kunnen verschillende soorten user generated content delen. Denk aan productervaringen of juist gebruiksmomenten van producten. Deze user generated content kan bij toestemming ook worden herplaatst op de social media platformen van het bedrijf. User generated content heeft verschillende voordelen: 

  1. Autenticiteit: consumenten zien user generated content als authentiek. Het versterkt de geloofwaardigheid van een merk. 
  2. Vertrouwen: door te zien wat andere consumenten van een diensten of producten vinden, wordt er vertrouwen opgewekt. 
  3. Aankoopbeslissingen beïnvloeden: het heeft een positief effect op de aankoopbeslissing van een consument. 
  4. Goedkope content: wanneer user generated content geherplaatst mag worden op de social media kanalen van een bedrijf, kost dit een bedrijf minder tijd en geld dan wanneer het bedrijf zelf content moeten maken.

Influencers 

Illustratie van influencer

Influencers zorgen ook voor een soort user generated content. Alleen staat hier vaak iets tegen over. Bij geluk plaatsen en vermelden een influencers het bedrijf zelf zonder samenwerking. Maar een bedrijf kan natuurlijk ook samenwerkingen met influencers aangaan. Met micro influencers kan dit bijvoorbeeld al in ruil voor producten. Doordat deze influencers de content delen met vermelding, bereikt een bedrijf tevens nieuw publiek die behoort tot de doelgroep. Wees daarom wel selectief met het aangaan van een samenwerking, zoek vooraf uit of een influencer volgers heeft die passen bij de doelgroep.

6. Social media contentkalender

Om gestructureerd Social media marketing toe te passen is het verstandig een contentkalender te maken. In een contentkalender wordt vooraf bepaald wat voor content op welk moment wordt geplaatst. Hierdoor is er een duidelijk overzicht van de benodigde content voor het onderhouden van de social media platforms. 

Wanneer content plaatsen? 

Socia media marketing houdt ook in; weten wanneer de doelgroep online is. Gelukkig helpen sociale netwerken mee met het bepalen van het juiste moment. In de statistieken van een bedrijfsaccount wordt namelijk vertoond op welk moment de meeste volgers online zijn, zowel tijdstip als dag van de week. Door op deze momenten te posten zal het bereik van een bericht vele malen groter. Voor LinkedIn is dit bijvoorbeeld helemaal essentieel. Het is namelijk zonde om content te plaatsen in het weekend, doordat het een zakelijk platform is en mensen dan vrij zijn.

Door vooraf te onderzoeken wanneer de doelgroep online is, kan de contentkalender hierop afgestemd worden. Uiteraard is het wel verstandig constant te blijven monitoren wanneer de doelgroep online is en wat de prestaties van berichten zijn op de ingeplande momenten.


Social media marketing tools

Eerder was social media inzetten lastiger dan anno 2022. Er zijn namelijk ontzettend veel tools die helpen bij het inplannen en creëren van content voor social media marketing. Door gebruik te maken van slimme tools is het niet nodig om wekkers te zetten om content op het juiste moment te posten. Op deze tools kan content vooraf worden ingesteld. 

Logo Canva

Canva

☆☆☆

  • Plan content in voor 8 verschillende sociale media 
  • Stockafbeeldingen 
  • Gebruiksvriendelijke design tool; creëer gemakkelijk eigen content
  • Sla merkmaterialen op
  • Het gratis account kan geen content inplannen
Logo Coosto

Coosto

☆☆☆☆

  • Gespecialiseerde social media marketing management tool
  • Contentkalender + inplannen
  • Merkmonitoring
  • KPI rapportages
  • Campange management
  • Start vanaf €249 per maand
Logo Later

Later

☆☆☆

  • Een overzichtelijke planner voor verschillende platforms
  • Social media management tool
  • Inzicht in analytics
  • Verschillende programma’s 
  • Voor het beheren van +3 platforms is het duurste plan al nodig van €80 per maand.

Social media marketing uitbesteden?

Social media inzetten brengt vele voordelen met zich mee. Maar vergt ook inzicht in social media marketing. Niet iedere ondernemer zit er op te wachten om zelf zijn social media kanalen bij te houden en content te creëren. Door social media marketing niet goed toe te passen, verdoet een ondernemer kostbare tijd. Social media uitbesteden kan in dat geval een goede optie zijn. Een ondernemer kan met een gerust hart een social media marketing bureau inschakelen of op zoek gaan naar een freelancer. Zij kunnen helpen bij het bepalen van social media marketing activiteiten en een social media strategie ontwikkelen. 

Wet- en regelgeving social media

Er is omtrent social media veel aandacht geweest rondom influencers die reclame maakten, zij vielen namelijk buiten de traditionele Mediawet. Hierdoor konden zij bijvoorbeeld sluikreclame plaatsen zonder dit te benoemen. Houdt bij het gebruik van social media in ieder geval rekening met:

Een groep mensen die op hun mobiel zitten met verschillende meldingen

Veelgestelde vragen

Wat is het nut van social media?

Het inzetten van social media marketing kan van grote toegevoegde waarde zijn voor een bedrijf. Wel is het belangrijk dat dit goed wordt gedaan, om geen kostbare tijd te verliezen. Enkele voordelen van het gebruik van social media voor een bedrijf: 
– Interactie met de doelgroep
– Heeft een groot bereik
– Het is meetbaar
– Makkelijk informatie delen
– Goed voor zoekmachine marketing
– Versterkt de merkidentiteit
– Verhoogt het aantal websitebezoekers
– Vergroten van de online aanwezigheid

Hoe kan je sociale media in zijn voordeel gebruiken?

Het inzetten van social media biedt ontzettend veel voordelen. Echter, is het voor het inzetten van social media marketing wel belangrijk vooronderzoek te doen en een social media strategie te bepalen. 
Een aantal voordelen:
– Interactie met de doelgroep
– Lage kosten
– Groot bereik
– Makkelijk informatie delen
– Goed voor zoekmachine marketing
– Versterkt de merkidentiteit
– Verhoogt het aantal websitebezoekers
– Vergroten van de online aanwezigheid

Wat valt er onder social media marketing?

Social media marketing is een onderdeel van online marketing. In dit geval worden social media netwerken ingezet als marketinginstrument. Onder social media marketing valt het inrichten van de social media strategie. Dit kan door middel van 6 stappen. 
1. Doelen bepalen
2. KPI’s bepalen
3. Doelgroep bepalen
4. Social media kanalen bepalen
5. Contentmix 
6. Planning: contentkalender

Wat kost social media uitbesteden?

De kosten van social media uitbesteden zijn afhankelijk van de gewenste content en de frequentie van het plaatsen van berichten. Hoe frequenter er geplaatst wenst te worden, hoe hoger de kosten. Een bedrijf kan ervoor kiezen een freelancer in te schakelen of een social media marketing bureau. Maakt een ondernemer al gebruik van een online marketing bureau? Informeer dan eens bij dit bureau. Het is mogelijk dat zij ook bij social media marketing kunnen helpen.