Zo bouw jij een onvergetelijk merk: brandinglessen van Ilja Klees
Dromen en DoenWat maakt een merk krachtig en herkenbaar? Hoe zorg je ervoor dat jouw branding niet alleen opvalt, maar ook blijft hangen bij je doelgroep? In deze aflevering van Dromen en Doen gaat Bart Sprenkels in gesprek met Ilja Klees, expert in branding en imago.
We duiken in zijn ervaring met het bouwen van merken, de strategieën die grote bedrijven toepassen en hoe je deze principes zelf kunt gebruiken om je onderneming te laten groeien. Wat zijn de belangrijkste elementen van een sterk merk? Hoe onderscheid je jezelf in een competitieve markt? En welke valkuilen moet je vermijden?
Een openhartig gesprek met Thom van Gent over het bouwen van een bedrijf met 800 medewerkers, leren van tegenslagen en gewoon beginnen.
13 mei 2025Suzan Doodeman en Johannes van den Akker vertellen over hun concept Hoe Dan Wel. Ze zijn zeer ervaren ondernemers en delen in deze aflevering hun lessen. Zeker het luisteren waard!
24 april 2025Timo van Lingen deelt hoe hij van topsport naar TikTok-ondernemerschap ging en succesvolle contentstrategieën inzet om merken online te laten groeien.
14 april 2025Zo bouw jij een onvergetelijk merk: brandinglessen van Ilja Klees
Dromen en DoenSchrijf je in voor de podcast nieuwsbrief en wees er bij nieuwe afleveringen altijd als eerste bij!