TikTok Ads die Werken: Timo van Lingens Geheimen voor Short Commerce
Dromen en DoenIn deze aflevering spreken we met Timo van Lingen – voormalig honkballer, HYROX-atleet en mede-oprichter van Short Commerce, een van de snelstgroeiende performance marketing bureaus van Nederland.
Timo vertelt hoe hij de overstap maakte van topsport naar ondernemerschap, hoe Short Commerce is ontstaan en waarom ze als een van de weinige bureaus in de Benelux platinum adverteerder zijn op TikTok. Je hoort hoe zijn team miljoenenweergaven realiseert voor merken als New York Pizza, Schwarzkopf en Sophia Mae – allemaal met een content-first aanpak.
We duiken in de strategie achter succesvolle TikTok-campagnes, de opkomst van short-form video, en hoe je als ondernemer kunt inspelen op het veranderende mediagedrag van consumenten. Ook deelt Timo wat hij leerde uit de sport over doorzettingsvermogen, focus en het bouwen van een sterk team.
🎓 In het segment Het College deelt Timo zijn persoonlijke recept voor succes op TikTok – en hoe jij dat als ondernemer kunt toepassen om online zichtbaar te worden én te groeien.
Suzan Doodeman en Johannes van den Akker vertellen over hun concept Hoe Dan Wel. Ze zijn zeer ervaren ondernemers en delen in deze aflevering hun lessen. Zeker het luisteren waard!
24 april 2025In deze aflevering deelt Mitchell Ossebaar hoe zijn ervaring bij de Special Forces hem leerde om met discipline, heldere communicatie en mentale kracht rust en structuur te brengen in ondernemerschap.
10 april 2025Hoe bouw je op latere leeftijd een bedrijf dat organisaties helpt écht gezond te werken? Erwin Tappel deelt zijn reis van fysiotherapeut naar ondernemer en laat zien waarom volhoudbaarheid en energie de sleutel zijn tot duurzaam werkplezier.
3 april 2025TikTok Ads die Werken: Timo van Lingens Geheimen voor Short Commerce
Dromen en DoenSchrijf je in voor de podcast nieuwsbrief en wees er bij nieuwe afleveringen altijd als eerste bij!